PayPal para traductores
Thread poster: isa_g
isa_g
isa_g
Local time: 13:24
German to Spanish
Jan 23, 2022

Buenas tardes a todos:

He comenzado a colaborar con clientes que pagan a través de PayPal; por tanto, tengo que hacerme una cuenta en PayPal para recibir pagos. Me gustaría saber qué tipo de cuenta suelen usar los traductores freelance, ya que la normal es más bien para realizar pagos; aunque también se pueden recibir, pero por lo visto, con limitaciones. La cuestión es si dichas limitaciones nos afectan o no... Existe también la modalidad Business, entre otras.

... See more
Buenas tardes a todos:

He comenzado a colaborar con clientes que pagan a través de PayPal; por tanto, tengo que hacerme una cuenta en PayPal para recibir pagos. Me gustaría saber qué tipo de cuenta suelen usar los traductores freelance, ya que la normal es más bien para realizar pagos; aunque también se pueden recibir, pero por lo visto, con limitaciones. La cuestión es si dichas limitaciones nos afectan o no... Existe también la modalidad Business, entre otras.

Saludos y gracias

Isabel
Collapse


 
Ana Lobo
Ana Lobo
Venezuela
Local time: 07:24
English to Spanish
Lo importante Jan 24, 2022

Con paypal lo importante es que la certifiques, luego no deberías tener problema en recibir y enviar dinero.

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

PayPal para traductores







Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »